Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka,jako jsou všichni ostatní..

Posilování na každý den

8. května 2007 v 15:48 | www.mladazena.cz |  Cviky pro ženy
Protože jsou svaly pánevního dna velmi důležité nejen pro ovládání močení, podporují také orgány v oblasti pánve a ještě k tomu hrají nezanedbatelnou roli v oblasti sexu, měla byste cviky na jejich posílení, pokud možno, provádět každou volnou chvilku.
maminka_cviky
maminka_cviky

ZVEDÁNÍ PÁNVE

Jak na to: Položte se na zem, nohy pokrčte v kolenou v šíři boků, paže nechte volně podél těla. Procítěně zvedejte pánev od podsazení směrem nahoru (ne pasivně) - obě půlky hýždí jakoby secvakněte a poté obratel po obratli rolujte vzhůru. V poleze "nahoře" vydržte asi 3 sekundy a vraťte se zpátky stejným způsobem (rolování) do výchozí polohy. Opakujte 10x ve třech sériích.
Co procvičujete: Svaly pánevního dna, hýžďové svaly.
maminka_cviky

CVIČENÍ VSTOJE

Jak na to: Postavte se, nohy od sebe, špičky ven, mírný podřep. Břišní svaly vtáhněte, "secvakněte" hýždě a znovu si uvědomte procítěné vtažení svalů - aktivně stáhněte půlky k sobě, uvědomte si stažení svěračů. V této pozici podsazujte pánev. Neprohýbejte se v bedrech a nevystrkujte zadeček!
Co procvičujete: Svaly pánevního dna, svalstvo stehen.

PRO KAŽDÝ DEN

Posilovat svaly pánevního dna stahováním hýždí můžete v podstatě kdekoli a kdykoli (např. v tramvaji, na zastávce, ve frontě). Pokud tedy nemáte extrémně elastické, slabé oblečení. Dělejte to ovšem soustředěně a vědomě, myslete přitom na stahování svěračů. Lehčí stažení nejsou tolik účinná.
maminka_cviky

ZÁKLON

Jak na to: Zaujměte pozici jako na obrázku. Zpevněte trup včetně celé spodní oblasti - hýždě a svaly dna pánevního. Ve zpevněné poloze jděte do mírného záklonu (záklon nepřehánějte, hýždě rozhodně nepokládejte na paty!). Poté se vracejte zpět do výchozí pozice.
Co procvičujete: Svaly pánevního dna, hýžďové svaly a svalstvo stehen.
maminka_cviky

ZVEDÁNÍ PÁNVE II.

Jak na to: Natažené nohy zvedněte do výšky (nezaplétejte!). Doporučujeme položit dlaně na bříško. Poté zvedejte celou spodní část těla směrem vzhůru, ovšem ne švihem "do svíčky", ale tahem nahoru. V poloze nahoře pár sekund setrvejte (pokud je to možné) a plynulým pohybem se vracejte zpět dolů. Opakujte 10-15x ve třech sériích.
Co procvičujete: Svaly pánevního dna, hýžďové svaly.

MAMINČIN TIP

Pro získání štíhlého těla už nemusíte nikam chodit, vše zvládnete v pohodě doma díky tomuto DVD, na kterém pro vás profesionální cvičitelka a prezentér NIKE Jana Hálová připravila program na zpevňování a proštíhlování problémových partií těla (hýždí, stehen a břišních svalů). Najdete zde dynamickou část i část zpevňovací, která se postará o vytvarování sexy křivek vašeho těla. Více na www.janahalova.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama